Dato og tid er 04 sep 2010 22:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar pĂĄ emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Productlisting farve
Super bruger

Hej Kennith.
Undskyld jeg skriver igen, men synes det er lidt svært at lave det her med 2 farve kolonner hehe.

Nu har jeg problem i produktlisting med at "vis stort billede" og titlen på varen vises i hvid farve, men jeg vil gerne have vist den i blå, jeg har prøvet at tildele klasser i product_listing php, men desværre uden held, har du et godt råd?

Titel: Re: Productlisting farve
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
For at ændre farven på vis stort billed er det som du skriver ganske rigtigt du skal have fat i filen includes/modules/product_listing.php og du har også ret i at der skal laves en class på linket. Den er lidt lusket fordi du skal lave det 2 steder både i linje 184 og 186 så de kommer til at se sådanne ud

Kode:
              $lc_text = '<table width="' . SMALL_IMAGE_WIDTH . '" border="0" cellspacing="0" cellpadding="2"><tr><td align="center" class="productListImage"><a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, 'manufacturers_id=' . $HTTP_GET_VARS['manufacturers_id'] . '&products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . $listing['products_image'], $listing['products_name'], SMALL_IMAGE_WIDTH, SMALL_IMAGE_HEIGHT) . '</a></td></tr><tr><td align="center" ><a href="' . tep_href_link(DIR_WS_IMAGES . $listing['products_image']) . '" rel="lightbox" title="' . $listing['products_name'] . '" class="showLargeImage">' . CLICK_TO_ENLARGE . '</a></td></tr></table>';

og sĂĄdanne:
Kode:
              $lc_text = '<table width="' . SMALL_IMAGE_WIDTH . '" border="0" cellspacing="0" cellpadding="2"><tr><td align="center" class="productListImage"><a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, ($cPath ? 'cPath=' . $cPath . '&' : '') . 'products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . $listing['products_image'], $listing['products_name'], SMALL_IMAGE_WIDTH, SMALL_IMAGE_HEIGHT) . '</a></td></tr><tr><td align="center" ><a href="' . tep_href_link(DIR_WS_IMAGES . $listing['products_image']) . '" rel="lightbox" title="' . $listing['products_name'] . '" class="showLargeImage">' . CLICK_TO_ENLARGE . '</a></td></tr></table>';

Jeg har indsat classen showLargeImage på linket til vis stort billed den skal selvfølgelig oprettes i stylesheetet
Kode:
a.showLargeImage {
  color: #000000;
}

a.showLargeImage:hover {
  color: #ff0000;
}
.
Jeg har gjort dette sådan at det fremover (efter version 1.83) vil være med i pakken

Site Admin
Brugeravatar

Jeg kigger lige pĂĄ overskriften lidt senere

Super bruger

Igen, hvad skulle man gøre uden den utrolig gode service :)

Super bruger

Nu tror jeg snart kun jeg mangler den her overskrift, sĂĄ tror jeg ikke jeg skal bebyrde dig mere :)

Site Admin
Brugeravatar

For at tilpasse overskriften skal du have fat i includes/modules/product_listing.php igen denne gang skal du erstatte linje 133 til 145 med følgende:

Kode:
if (PRODUCT_LIST_COMBINE_NAME_DESCRIPTION == 'false') {
            if (isset($HTTP_GET_VARS['manufacturers_id'])) {
              $lc_text = '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, 'manufacturers_id=' . $HTTP_GET_VARS['manufacturers_id'] . '&products_id=' . $listing['products_id']) . '" class="productListingName">' . $listing['products_name'] . '</a>';
            } else {
              $lc_text = '&nbsp;<a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, ($cPath ? 'cPath=' . $cPath . '&' : '') . 'products_id=' . $listing['products_id']) . '" class="productListingName">' . $listing['products_name'] . '</a>&nbsp;';
            }
          } else {
            if (isset($HTTP_GET_VARS['manufacturers_id'])) {
              $lc_text = '<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="2" class="productListName"><tr><td class="productListName"><a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, 'manufacturers_id=' . $HTTP_GET_VARS['manufacturers_id'] . '&products_id=' . $listing['products_id']) . '" class="productListingName">' . $listing['products_name'] . '</a></td></tr><tr><td class="productListDescription">' . $listing['products_short_description'] . '</td></tr><tr><td class="productListMore" align="right"><a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, ($cPath ? 'cPath=' . $cPath . '&' : '') . 'products_id=' . $listing['products_id']) . '" class="productListDescription">' . READ_MORE . '</a></td></tr></table>';
            } else {
              $lc_text = '<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="2"><tr><td class="productListName"><a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, ($cPath ? 'cPath=' . $cPath . '&' : '') . 'products_id=' . $listing['products_id']) . '" class="productListingName">' . $listing['products_name'] . '</a></td></tr><tr><td class="productListDescription">' . $listing['products_short_description'] . '</td></tr><tr><td class="productListMore" align="right"><a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, ($cPath ? 'cPath=' . $cPath . '&' : '') . 'products_id=' . $listing['products_id']) . '" class="productListDescription">' . READ_MORE . '</a></td></tr></table>';
            }
          }

Dereftre sakl du i stylesheet.css indsætte følgende :
Kode:
a.productListingName {
  color: #ff0000;
}

a.productListingName:hover {
  color: #00ff00;
}

Site Admin
Brugeravatar

Du bebyrder mig skam heller ikke det er jo fint nĂĄr i kommer med jeres problemer ofte er det det som danner grundlag for de forbedringer jeg laver til Uniqe Free.

Så spørg endelig løs.

Super bruger

Endnu en gang TUSINDENDE tak for hjælpen... :)

Og så synes jeg den nye header på forumet ser rigtig godt ud! - eller hele forumet er blevet mere spændende...

Vis indlæg fra foregĂĄende:  SortĂ©r efter  
Skriv nyt emne Svar pĂĄ emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]